Apr 22, 2011

1 malaysia

Hari ini saya nak guna malayu untuk tulis blog saya!
Kerajaan kita selalu cakap"satu malaysia satu malaysia" kan.....

Tapi sedikit susah lo.....
sudah 3 tahun lebih saya tak cakap melayu atau tulis melayu.....hehe

Tadi, kawan saya dari sekolah saya msg saya kah fb....
Dia jemput saya untuk pergi ke majlis perkahwinan dia kah 29/4....

Tapi saya memang dah tak ingat dia lagi,
jadi saya kena telefon kawan saya dan tanya dia siapa ni..nama dia apa.......

Selepas tu,
dia pun mula chat dgn saya tentang masa persekolahan.....
Apa yang kita dah buat dan pengalaman yang kita go go through 2gether...
Memang rindui masa tu...hehe

Jadi, miggu depan jumaat saya akan pergi perkahwinan dia,
kena ambil banyak gambar..jika boleh...

Tapi saya rasa nervous sedikit...
kerana saya tak pernah pergi malay mia perkahwinan,
tak tau kena ambil apa atau ambil apa.....
dan juga tak tau macam mana nak kominikasi dgn mereka......

Ni sahaja lah.......tak tau nak tulis apa lagi...hehe






0 comments: